Organizátorem konference Influcon (dále také jen „konference“) je společnost World of Online s.r.o., IČO 06063071, se sídlem Voršilská 139/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, zapsaná u Městského soudu v Praze, sp.zn. C 295012 (dále také jen „WOO“).
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti WOO upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy na vstupenky na konferenci (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi WOO a Vámi prostřednictvím webových stránek umístěných na internetové adrese https://www.influcon.cz/ (dále jen „web“).
Součástí obchodních podmínek jsou zásady o zpracování osobních údajů. Všechny informace, které nám uvedete, jsou důvěrné a podle toho s nimi zacházíme.
Pokud si koupíte vstupenky na naši konferenci Influcon, budou se naše vztahy řídit těmito podmínkami, pokud se spolu individuálně nedomluvíme jinak.
Kontaktní údaje jsou:
Společnost: World of Online s.r.o.
Sídlo: Voršilská 139/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha
E-mail: info@woo.cz
Telefon: +420 775 023 220
1. Jak můžete koupit vstupenku
Vstupenky si můžete objednat po registraci na našem webu. Ceny za vstupenky na našem webu obsahují DPH a další poplatky. Platba je možná online, v tomto případě se vám automaticky objeví vstupenka ve vašem účtu. Následně obdržíte emailem zjednodušený daňový doklad. V případě, že chcete vystavit fakturu, napište nám na email info@woo.cz fakturační údaje a email pod kterým jste registrováni na webu. Po uhrazení faktury se vám vstupenka zobrazí po přihlášení do uživatelského účtu. Před odesláním objednávky si můžete své údaje zkontrolovat a změnit. Pokud fakturu neuhradíte ve splatnosti, můžeme od naší smlouvy odstoupit.
Stejně tak, prosíme, mějte na paměti, že:
i. veškerá prezentace služeb umístěná na webu je informativního charakteru, v žádném případě se nejedná o návrh na uzavření smlouvy, a proto nemáme povinnost uzavřít s Vámi smlouvu; ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije,
ii. za platnost a pravost vstupenky zakoupené mimo web WOO neodpovídá,
iii. kupní cena za vstupenku je uhrazena v okamžiku připsání peněžních prostředků na náš účet,
iv. pokud jste chtěli vytavit fakturu a faktura je po splatnosti, negarantujeme vám (z kapacitních důvodů) místo.
Jsme plátci DPH.
2. Storno a změny účasti
Pokud se nemůžete zúčastnit konference, napište nám na e-mail info@woo.cz.
Storno poplatky za zrušení účasti jsou následující:
Při nemožnosti účasti na konferenci má majitel vstupenky nárok na vrácení 80 % uhrazené ceny vstupenky, to za předpokladu, že oznámení o zrušení účasti obdržíme do 31. 8. 2024. Prosíme o vyplnění kontaktního formuláře s prosbou o zrušení účasti s přiložením emailu, pod kterým byl vytvořen uživatelský účet. Nezapomeňte nám napsat také číslo účtu, na který vám máme částku poslat. V případě zrušení účasti vám vrátíme cenu sníženou o příslušný storno poplatek do 14 kalendářních dní od potvrzení, že jsme přijali informaci o zrušení.
Pokud obdržíme oznámení o zrušení účasti po datu 31. 8. 2024, nemá majitel vstupenky nárok na vrácení jakékoliv části ceny vstupenky.
Vaši vstupenku může využít někdo jiný. Změnu účastníka je ale nutné nahlásit nejpozději do 23. 9. 2024. Můžete to udělat pomocí kontaktního formuláře nebo mailem na adrese info@woo.cz. Pokud změnu účastníka nahlásíte později, nemůžeme zaručit, že bude Váš náhradník na konferenci vpuštěn.
Ve výjimečných případech můžeme změnit termín nebo místo konání. Pokud k tomu dojde, kontaktujeme vás na zadaný e-mail. Pokud vám nové místo nebo termín nebude vyhovovat, vrátíme vám zaplacenou cenu v plné výši.
V případě událostí, které brání konání akce offline (například nemoc, epidemie, jiná tzv. vyšší moc), můžeme akci realizovat v online formátu. V takovém případě se cena ani podmínky účasti a spolupráce nemění. Tato změna není považovaná za změnu místa konání akce.
3. Autorská a osobnostní práva
Materiály, které od nás obdržíte je možné použít pro vlastní účely. Jedná se o autorská díla, která jsou určena pouze pro vás. Pokud je budete šířit dál, jedná se o porušování autorských práv.
Konference se z důvodu dodržování právních předpisů nesmí nahrávat nebo jakkoliv jinak zachycovat její průběh bez našeho výslovného souhlasu, a to ani pro osobní užití.
Na akcích můžeme fotit pro promo na sociálních sítích a našem webu. V případě, že s tím máte problém, dejte nám prosím vědět přes kontaktní formulář nebo emailem.
4. Reklamace
Pokud by cokoliv nebylo v pořádku, kontaktujte nás na info@woo.cz.
V reklamaci nám uveďte své kontaktní údaje z uživatelského účtu a proč produkt reklamujete a jak si přejete, abychom reklamaci vyřídili. Na váš e-mail vám zašleme písemné potvrzení (reklamační protokol), který slouží jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním protokolu najdete: kdy jste produkt nebo službu reklamoval(a), jakou vadu jste nám uvedl(a) a jaký způsob vyřízení reklamace si přejete. Pokud vadu půjde odstranit, můžete chtít nápravu (doplnění) nebo přiměřenou slevu. Pokud vada nepůjde odstranit, můžete žádat přiměřenou slevu nebo od smlouvy s námi odstoupit, pokud to není k povaze věci neúměrné. O vaší reklamaci rozhodneme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. Pokud tuto lhůtu nedodržíme, máte právo požadovat přiměřenou slevu z produktu nebo od smlouvy s námi odstoupit. Pokud jste spotřebitel, máte právo po nás chtít úhradu nákladů, které jste při oprávněné reklamaci účelně vynaložil(a). O proplacení nás požádejte co nejdříve, nejpozději do 1 měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak toto tvé právo zaniká. Prosíme, mějte na paměti, že naše produkty a služby nejde reklamovat z důvodu, že nesplnily Vaše subjektivní očekávání.
Nárok na vrácení kupní ceny za vstupenku máte jen v případech stanovených v těchto podmínkách.
5. Odstoupení od smlouvy
Pokud jste spotřebitelem, máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu do 14 dnů od uzavření smlouvy. Tohle právo ale neplatí u využití volného času, pokud službu poskytujeme v určeném termínu (například termín konference apod.). Také toto právo neplatí u služeb a digitálního obsahu, pokud tyto služby byly poskytnuty s vaším výslovným souhlasem ještě před uplynutím lhůty k odstoupení.
Proto PROSÍME POZOR: Uzavřením těchto obchodních podmínek souhlasíte s tím, že vám produkt nebo službu poskytneme v domluveném termínu, který ale může být dříve, než za 14 dní od uzavření smlouvy. Tím ale ztrácíte možnost od smlouvy odstoupit.
6. Závěrečná ustanovení
Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, pokud jste spotřebitel, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje na váš návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit přímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnil(a) své právo, které je předmětem sporu. Máte právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
Naše vztahy se řídí českým právem.
Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Obsah, prosíme, nekopírujte, neupravujte nebo jinak nepoužívejte bez našeho souhlasu.
Znění obchodních podmínek můžeme měnit nebo doplňovat.
V Praze, dne 1.5.2024